donderdag 6 december 2012

Feestmaand??

December staat bekend als feestmaand. We geven volgens de media veel geld uit aan geschenken maar zijn we ons wel bewust van wat er nog meer in de zak zit of onder de kerstboom komt te liggen. Nu ben ik echt geen zwartkijker maar vraag me toch wel af wat we in het nieuwe jaar allemaal op ons bordje krijgen. Hoe sociaal blijft ons land eigenlijk? Is ons land nog wel sociaal?? Waar gaat het met de sociale huursector naar toe? Zo zijn er nog vele vragen waar ik bij stil sta. U ongetwijfeld ook.
Saamhorigheid wordt steeds belangrijker, iets voor elkaar over hebben, elkaar willen helpen op welke wijze dan ook. Ik heb de hoop en het vertrouwen dat wij, als burgers van dit (mooie?) land, er wel voor elkaar zijn en waar nodig de handen ineen zullen slaan om het leven leefbaar te houden.

Ik wens u een gezelligheid jaareinde en een goede start van het jaar 2013.

Eric van Vught

Geen opmerkingen:

Een reactie posten